Utrustning?

Nu hade jag tänkt att göra ett inlägg om min  utrustning men hittar verkligen inte några bra bilder på varken hjälmen, stövlarna, handskarna, eller västen... men jag kan berätta endå;)

Min hjälm är LAS big helmet. Väldigt nätt och figurskuren svart sammetshjälm med beigea remmar. Den väger knappt något alls och huvudet ser inte alls stort ut i den vilket jag verkligen hissar med denna hjälm eftersom jag redan har så stort huvud ;) Det jag dissar med hjälmen är att den lätt kan ändra formen lite och börja trycka mot huvudet men då behöver man bara trycka tillbaka den så att det känns bra men det är fortfarande något som inte är bra.
Mina stövlar har jag köpt på The Horse i Sickla, kommer inte ihåg vad dom heter. Svarta med öppen snörning vilket jag tycker är väldigt snyggt. dom är lätthanterliga och också väldigt sköna, hiss! Det som är mindre bra med dessa är att dom lätt tappar den svarta färgen och blir lite gråa och ser väldigt utslitna ut på insidan. Detta gör att man måste smörja in dom ofta och noggrant med svart skokräm så att dom inte tappar färgen. Men annars är om väldigt bra!
Min ridväst är en grå Airowear med kardborre över dragkedjan. Den är supermjuk och formar sig mycket bra! Tyget är avtagbart och går att tvätta om man tex, ramlar i lera eller något vilket är ett stort plus! Jag tycker verkligen om den här västen och det finns faktiskt inget dåligt med den.
Ni får en vinterbild på Ebba och Rosé istället, det är helt sjukt hur mycket jag saknar dom!<3
// J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww saknar dej också!:D<333

2010-09-22 @ 15:56:14
URL: http://absolutlej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0