Till Celine snart!:D

Hej allihopa!
Idag gick jag hela 8 timmar och 10 minuter i skolan, absolut den sämsta dagen på veckan! Men imorn blire stallet så det ska bli askul :) Efter skolan spelade jag piano klockan 17 på Emelies tid, roligt att komma igång med det igen. Sen när jag kom hem åt vi middag, jag, pappa och Pontus. När jag skulle gå ut med hunden kom jag att tänka på att det verkligen är kallt ute nu, usch! Just nu försöker jag lära Grynet att backa men det går inte så bra eftersom hon redan lärt sig att hon ska sätta sig ned när jag drar bak handen, så om någon har något tips på hur jag ska lära henne att backa så berätta gärna;)! Snart ska jag till Celine och lämna mina stövlar och hjälmen så att jag slipper bära dom till skolan imorn. Tänkte göra ett inlägg senare om vad jag har för ridsaker och vilket märke dem är i. Kom gärna med förslag om vad ni vill läsa här på bloggen. Men nu måste jag gå och packa ihop allt, hörs senare!
Ni får en liten bild på mig också!;)

Kommentarer
Postat av: Celine

Haha, när jag lärde Follie tog jag en godis på bringan ;)

2010-09-16 @ 13:03:26
URL: http://ladsfollowme.blogg.se/
Postat av: Josefin Grünberger

Haha, tack mitt hjärta!<3

2010-09-16 @ 21:35:45
URL: http://cochj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0