Smartass?

Precis när jag skulle gå och hämta matteboken för att göra läxan så upptäcker jag att matteboken såklart är kvar i skolan, inte så smart från min sida men den är ju tills på fredag så no worries ;) Nu har man i allafall ätit middag, curry kyckling med ris, helt ok. Har även översatt ca 30 spanska reflexiva verb i presens, fattade typ hälften av vad jag gjorde, haha! Sen när jag gick ut med hunden så hade det slutat regna, vilket var väldigt skönt, lyssnade på musik samtidigt vilket jag verkligen behövde. Nu är klockn 20.15 och det är bäckmörkt ute. tänk i somras när det typ var ljust hela natten, längtar verkligen tillbaka! Nu har vi alltså typ 8a månader med mörker och kyla framför oss och sen bara 4a månader med värme och ljus tlls det blir mörkt igen, riktigt hemskt!!

Bild från Italien!


Kommentarer
Postat av: Saga

Söt blogg :) <3 <3

2010-09-13 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0