Sjuk..

Blev hemma från skolan idag.. Känner mig inte frisk alls!

Igår var det skördemarknad nere på velam, vi usek blev ju tillfrågade att hålla i ponnyridningen, vilket gick bra! 2h fick man knata runt i ridhuset, men det var värt det! En ridlektion fick man :D

Jag gjorde fisknät på mirre förra terminen!
Jag, Emma och Sofia har en ny grej, såfort alla rider tillsammans så ska vi göra något med hästarnas manar eller pannluggar, knoppa, fläta eller bara sätta upp toffsar! Vad som helst!

Men just nu ska jag sätta på en film och bara viila!
Skriver väl mer sen ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi kommer att vara så schnyygga! :D

2010-09-14 @ 21:30:16
URL: http://turqouised.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0