Sandtaget igår!

Igår var vi iväg med hundarna till ett sandtag, mysigt som f a n ;) Det är som en stor backe där man låter hundarna springa upp och ner, i backen är det djup sand, men fin sand! Och sjukt jobbigt det är att gå upp! Ner är ju bara kul :P Haha roligaste var ju när man sprang ner, man studsar på ett ben! Eller man typ hoppar fram, asså det går inte att förklara men sjukt kul! Det jobbiga är ju att gå upp, man typ dör! Testade att smått springa upp och jag kan säga att jag och Focos dog när vi kom upp! Men ner igen sprang vi! Det var kul att se att Focus ville följa efter mig hela tiden, hur mycket de andra än ropade så ville han gå vid min sida.
Finaste Focus! ♥
Usch och Fy, men här tränar vi benen iaf! ;)
Idag ska jag bara ta det lugnt, plugga lite ;)
Skriver mer seen ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0