Regn...

Idag har det verkligen varit skitväder!! Ösregnat hela dagen, får en att verkligen längta tillbaka till sommaren och framförallt Italien med klassen! Så himla varmt och skönt där! Började 9.30 idag fast det kändes som klockan var typ sex på morgonen... Slutade sen 15.00 och åkte hem på en gång och kom hem till en regnblöt hund. Grynet såg väldigt bitter ut måste jag säga så blöt som hon var. Lillesyrran hade varit ute med henne i ösregnet så därav var hon så blöt. Nu ligger hon ihopkurad till en boll i korgen och surar och sover. Måste göra no och matte sen så att jag blir av med det ;) Min ridabstinens bara växer och växer, helt sjukt! Och på torsdag väljer jag sist så kommer verkligen inte att få rida Charlie då. Har inte ridit honom på hela sommaren, saknar det rejält. Har verkligen gjort så himla mycket med den ponnyn. Man kan verkligen säga att vi haft våra upp och nergångar! Det var med honom jag vann km-kvalet men det var också honom som jag ramla av och skada knät med. Tycker verkligen om honom. Nu måste jag plugga, ska försöka lägga upp lite bilder sen när jag bytt dator.
En trött Grynet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0