Mot stallet

Ja då ska man iväg och jobba nu om en timme i stallet, roligt ska det bli! Första gången jag ska jobba denhär terminen faktiskt eftersom jag var i Italien med klassen första veckan. Jag vaknade klockan 10 och var faktiskt väldigt pigg så jag satte mig med musikläxan på en gång för att få det överstökat. Skickade även iväg so texten till läraren. Idag är det skördemarknad i stallet vilket betyder att U-sek har hand om ponnyridningen. Celine och alla ndra kommer vara där så det blir nog en rolig dag idag! Jag måste få tag på Jozzo också, se hur det blir med hästen och allt. Sen när jag kommer hem så blir det väll till att fortsätta plugga.. Nu måste jag skynda mig, skriver mer sen när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0