Lång dag..

Ja den har verkligen varit lång. Idag var det hundhoppning i stallet vilket blev väldigt lyckat även om det inte var så många anmälda.. Hade med mig min Golden retriver Grynet idag också. Vi hoppade 60cm men hon var mer intresserad av godisen jag hade i handen så hon rev ett hinder eller två om jag minns rätt. Men annars var hon superduktig! Sen vi typ fyra var jag helt slut i både kroppen och huvudet så pappa kom och hämtade mig. Och nu sitter jag i soffan och tittar på Smalville, ganska skönt att faktiskt inte göra någonting. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt, det blir vell att skypa med Celine senare. Måste få tag på Jozzo också. Ska försöka ta mig an musikläxan också om jag orkar.. hehe. Har världens ridabstinens just nu, och jag får vänta ända tills på torsdag tills jag får rida igen, tråkigt men då har jag ju något att längta efter. Nej nu ska jag fortsätta lata míg, vill försöka få upp lite bilder också men det kanske blir senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0