Km-kval imorn!

IMORN, IMORN, IMORN!!!!!
Japp, imorn gäller det, kval till km. Jag måste alltså bli minst femma för att gå vidare till KM. Det är stilbedömningen så allt känns faktiskt väldigt lungt, bara rida fina vägar, hålla ett bra tempo o massa andra saker att tänka på plus att jag måste vara felfri men jag är så galet taggad så det här kommer verkligen bli askul!! Vi var ju hos Flammis idag, superkul att se den mirakulöst fina hästen. Jag typ dreglade och gapade på samma gång, hahah nej inte riktigt ,en det var verkligen en fin häst. Jag ska försöka sova lite så att jag är utvilad tills imorn och sen så bär det av till stallet vid ca elva tror jag.
Här är en bild från km 2009 då jag vann med Sadrak!

Kommentarer
Postat av: Sara

fy fan va söt jossan! Dööör <3

2010-10-18 @ 23:23:49
URL: http://mascarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0