Jobbat

Idag så har jag jobbat från 13-19 och det var faktiskt riktigt roligt :D Det är betydligt mycket roligare än att jobba förmiddagar. Och det är verkligen lärorikt att jobba med Lynn:) Hur somhelst så var det skördemarknad idag och väldigt mycket folk nere på stallet, så ponnierna fick inte gå ut förns vid 16.30... När jag hade paus så träffade jag Celine och hon var med andra ord helt slut, tycker faktiskt synd om henne som blir väckt så tidigt nästan varje morgon:( Pappa kom vid sju men precis då skulle jag gå med Kokos till hagen så han fick vänta ett tag. Vid halv åtta så kom jag hem och ont i fötterna det får man verkligen av att jobba kan jag säga! Har just nu fötterna på en stol med en värmekudde mellan dom, skönt! Jag fick även tag på Jozzo så nu har vi rätt ut allt, hon är verkligen en härlig tjej :) Imorgon börjar jag 9.30 och slutar 15.00, supernice! Så ska försöka ta och sova lite nu. Det har verkligen varit en UNDERBAR dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0