Fredag - Lördag

Hej allihopa! Har haft apmycket att göra idag så har inte haft tid förns nu men lovar mycket updatering ikväll så håll utkik;) Igår red jag Bonus, vi var uppskrivna. Vi jobbade bara skritt och trav, skänkelvikning och volter. Det gick helt okej, ibland bra och ibland dåligt. Så fort man tappar honom så blir det bara pannkaka av allting och han springer ifrån arbetet. Och när man väl hittar knapparna så går det asbra verkligen:D Vi red ca 45 minuter och jag hade verkligen velat fortsätta jobba honom den sista kvarten för att verkligen få till det men men.. Efteråt så åkte jag snabbt hem och duschade och sen skjutsade pappa mig till Celine där Felicia och jag skulle sova. Vi hade verkligen supermysigt hela kvällen/natten. Vi gick en promenad med Follie och Zegra senare på kvällen med musik och godis, jättemysigt!:) Vi trängde ihop oss alla tre i Celines säng och det slutade med att Celine smittade mig med sin förkylning haha:P Vid halv tolv kom pappa och hämtade mig. Jag var hemma i typ en timme och åkte sedan till forum med mamma och köpte träningsbyxor och ett par boots:) Har även gjort engelskaplugg idag som verkligen behövdes. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt, är faktiskt rätt trött. Imorn ska jag jobba, ska bli roligt ;)
Men nu ska jag äta, skriver mer sen!
// J
Bild lånad från nacka riklubb
Bonus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0