Hevant igår!

Red ju igår med Jossan, och jag ville rida en häst som jag inte ridit på år och dar, HEvant! En stor och ganska lång häst, men supersnäll!
Lånad från Nacka ridklubbs hemsida!
Han gick suuuper :D Finaste finaste finaste verkligen! Sist jag red Hevant var jag typ 1m lång och flg runt som en riktig vante, men igår.. Ååååh finaste! Det vr verkligen en häst dom passade mig, vi fick till ett bra flyt och galoppen var ju helt underbar, han var bärig och gick lite som en globen häst(nästan) ;) Han var nöjd och jag var nöjd! Övningen var lite blandad, volter, skänkelvikning osv. Skänkelvikningen fick vi inte igenom till 100, men i slutet gick det bättre!
Just nu ligger jag i soffan och myser med Focus, blev hemma idag, känner mig inge bra alls!
Bilder på oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0