Hemma...

Idag blev man hemma från skolan, mår verkligen inte alls bra har ganska många läxor jag måste göra också fast senare ;) sitter just nu och skypar med Celine hjärtat, hon är också hemma idag. Sen i eftermiddag ska hon göra ngt som jag är väldigt avundsjuk på och då menar jag väldigt!!!

Juste, på lördag är det KM-kval och både jag och Celine ska vara med. Jag på ponny och Celine på häst. Jag borde kanske vara med på häst också men det här får bli min sista ponnytävling. Jag tror vi är ca 9 st om ska tävla ponny. Jag önskade Charlie, Sadrak och Kakao utan sifferordning, så vi får se vad det blir men hoppas verkligen jag får någon av dom.

Idag kommer Astrid och ska gå ut med hunden. Hon ska börja hjälpa oss att gå ut med henne på eftermiddagarna nu när mamma har börjat jobba så länge. Faktiskt skönt så ja slipper ta ut nu när jag inte mår så bra. Ska försöka blogga mer senare orkar inte nu.
puss // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0