22:35

Nu har klockan blivit mycket, men jag är inte speciellt trött faktiskt :P Eller jo kanske lite... Har typ skypat med Celine nästan hela kvällen, mysigt! Hon var hemma idag också stackarn, hon får verkligen inte bli så sjuk att hon inte kmr kunna rida! Idag har jag passat lillebror i någon timme innan mamma kom hem och eftersom han höll på att somna hela tiden och var riktigt tjurig så var det ingen rolig timme. Sen efter maten så skypade Celine och jag lite till, haha:P Jag gjorde också matteläxan samtidigt och det gick faktiskt bra att koncentrera sig endå. Jag har också pratat med Ebba och Mysan från Örebro, saknar dom och alla hästarna där sjukt mycket, vi har alltid så roligt tillsammans. Om ni vill läsa en riktigt bra hästblogg så ska ni läsa Ebbas! Där skriver hon om utvecklingen med sin häst och mycket mer, en läsvärd blogg!:D www.absolutlej.blogg.se 
Btw igår hade vi besöksrekord! Efter bara några dagar så var det redan ca 25 besökare!
I morgon börjar jag 8.00, inte roligt alls, så måste försöka sova lite nu så att jag orkar.
Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0