Örebroare!

Hejsan hoppsan!
Ni får stå ut med att blogen inte uppdateras så ofta just nu. Celine verkar ha slutat skriva... Så jag får vell köra p själv! Har så mycket i skolan nu så hinner inte prioritera bloggen för tillfället. Har pratat med mina tjejor i Örebro på facebook och sms idag, det är fan dom skönaste människorna jag vet. Blir lycklig bara av att tänka på dom. Dom är så sjukt saknade!! My har ju tagit över Roxen nu så det ska bli så himla kul att se hur det går och det verkar gå superbra! Tror dom passar bra ihop. Och Ebba som jag inte träffade i somras, shieeeet vad jag längtar efter at träffa henne, ska bo hos henne över höstlovet när jag åker och hälsar på dom. Och Linnea gjorde världens tabbe idag, haha hon märkte min status om henne, My och Ebba på facebook idag som jag skrev för aslänge sen haha jag skratta ihjäl mig när jag såg hennes kommenatar!!:P Jag kommer förmoligen att åka ner på lördag morgon och åka e fredag men hoppas det bir längre, men jag måst ha lite tid att plugga hemma också. Sen vore det trist att missa stalljobbargruppen på fredagen men det gör inget om jag missar den. Linnea frågade om jag vle följa med henne och Cassandra på träning på söndagen och det tackar man verkjligen inte nej till! Kanske kan ta lite foton då också! Och såklart så längtar jag till Novisen. Kommer inte få rida henne vilket jag tycker är tråkigt eftersom jag blev så fast vid henne när jag hade henne över min prao men jag tror att hon har det jättebra med Elli. Hoppas verkligen att det finns någon jag kan rida, ja någon finns det alltid;)! Ska verkligen bli skönt att komma ut på landet och till gården för jag känner mig verkligen hemma där!

Puss och godnatt!
// J

Ni får en bild på Grynet, min fina, fina tjey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0