Ny skön vecka!

Denhär veckan kommer att bli asskön, det är bara morgondagens spanskalektion jag måste ta mig igenom, usch jag är så untaggad på att ha spanska redovisning som man kan bli, inte nervös utan bara pallar inte... Sen har vi rep typ hela dagen tror jag, haha, och resten av veckan är typ också bara rep. Det enda som verkligen suger ****A, är att jag missar torsdagsridningen och fredagens träningstävling! SÅ himla dåligt! Skitsur verkligen!
Men sen kommer helgen i stallet då jag ska sova där så det blir roligt! Vet inte om jag vill försöka rida igen då när jag endå är där eftersom jag missar så mycket men tror grupperna är ganska fulla så har inte riktigt bestämt mig än...

På lovet drar jag ju till Örebro och kommer missa ännu fler lektioner, men vad gör det när jag endå kommer få rida en hel vecka där och träffa massa underbara människor? Absolut ingenting! Jag är verlkligen en lantis tjej så det ska bli så skönt att få komma bort från stockholm ett tag!

Sen så ´kom pappa med ett förslag på gymnasium i veckan också, Vittra i Sickla. Hade aldrig hört om det förut så först lät det inte alls interessant. Jag är ju så himla trött på det gamla vanliga med skolan, skola sen plugg o prov o skit, jag kommer verkligen inte orka tre år till med det. Och då säger pappa att dom inte har samma arbetssätt där, mycket projekt och diskussioner som gör att när man slutar så har man inget plugg! Fatta vad nice det kule vara att gå hem från skolan och inte ha ngt plugg att göra?! Så vi ska titta vidare på andra gýmnasium med samma arbetssätt så att jag får lite att välja på, men det är ett sådant gymnasium jag måste hitta!

Nu ska jag duscha och plugga spanska!
Puss // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0