Fredag

Ingen bra dag alls, det hände alldeles för mycket idag, min hjärna hann inte med. Avslutade dagen med att rida en ridlektion som slutade med tårar. Pratade med Mimmie och Celines mamma efter och allt kändes mycket bättre, jag SKA ta mig ur den här gropen, jag ska, oavsett vad som krävs! Ska försöka ta några privatlektioner, en dressyr och en hoppning vill jag försöka hinna med innan höstlovet men vi får se hur det blir. Och nu är det bestämt, jag ska till Örebro och rida under höstlovet, ska antingen bo hos Ebbisen eller stugan, ska bli så skönt att bara rida, rida, rida och träffa lilla Nova också, hoppas jag får rida henne någon gång under veckan. Nu måste jag göra klart svenskan och sova, för imorgon ska jag rida Leo, ska bli så roligt att få rida honom igen för det var bestämt väldigt länge sedan!
Jag måste bara säg att jag älskardej Celine, du är verkligen min soulmate just nu!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0