Dålig uppdatering...

Ja det har det verkligen varit men har inte haft något att skriva om... Igår red jag fina Hevant! Superkul att rida storhäst, jag är så trött på att bar rida ponny hela tiden så det var faktist jättejätteroligt:D vi hoppade studs och övade på följsamhet. Det gick mycket bättre i slutet och det var bara jag som inte var följsam ordentligt i början.
Sen åkte jag hem och tog det bara lungt och kollade på VM dressyren som var på tv. Men det var dressyrprovet i fälttävlan så det var inte lika roligt, men men. Nu sitter jag och tittar på terrängdelen som är betydligt roligare att se. Imorn ska jag jobba och plugga lite, måste göra klart bildläxan.... Men nu ska jag titta vidare!

Puss // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0