And when you smile, the whole world stops and stands for a while<3

Kommer till skolan och får veta att spanskaläraren är sjuk vilket betyder ingen redovisning idag!:D
Super eftersom jag typ inte mår så himla bra och inte övat alls mycket, hehe. Cc hjälpte mig igår at försöka hitta någon grupp att rida igen i men det var fullt i den jag ville rida i :( Får försöka på typ torsdag igen eller ngt...
Slutar 15:40 idag, helt okej men inte superkul. Vet faktiskt inte vad jag ska göra, det bir vell till att plugga so och svenska och engelska.

Sitter här med Erica på spanskan nu! Hon har tagit min iphone och spelar pets eller vad det heter, haha hon är helt fast haha:P
hursomhelst så har vi en riktigt tråkig men skön spanska lektion just nu och, ja, det finns inte så mycket mer att säga..
Ikväll är det Paradise Hotel!:D

Puss// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0